Relacje z Klientami oraz ich zadowolenie są dla nas bardzo ważne. W trosce o jakość świadczonych usług zawsze staramy się wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom.
Chcąc poznać bliżej problemy naszych Klientów, powołaliśmy Rzecznika Praw Klienta.
Czym zajmuje się Rzecznik Praw Klienta?
Sytuacje, w których warto skontaktować się z Rzecznikiem Praw Klienta:
W jaki sposób skontaktować się z Rzecznikiem Praw Klienta?
W przypadku chęci złożenia odwołania od rozpatrzonej reklamacji prosimy o zapoznanie się z wymaganiami znajdującymi się w pliku.
Dane-do-zlozenia-odwolania-RPK-1
W pozostałych przypadkach zachęcamy do kontaktu bezpośredniego z Rzecznikiem Praw Klienta pod adresem rzecznikklienta@billbird.pl
W jakim czasie zostanie udzielona odpowiedź?
Tak szybko, jak to będzie możliwe, jednak w czasie nie dłuższym niż 30 dni roboczych.
Zależy nam na współpracy, w ramach której obie strony będą usatysfakcjonowane. Bardzo cenimy Państwa obecność i zaufanie, którym nas darzycie.
To dla Was chcemy zmieniać się na lepsze.