Rzecznik Praw Klienta

Izabela Jacek
Rzecznik Praw Klienta

Relacje z Klientami oraz ich zadowolenie są dla nas bardzo ważne. W trosce o jakość świadczonych usług zawsze staramy się wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom.
Chcąc poznać bliżej problemy naszych Klientów, powołaliśmy Rzecznika Praw Klienta. 

Czym zajmuje się Rzecznik Praw Klienta? 

  • Reprezentuje interesy Klienta w PeP 
  • Dba o relację z Klientem i poszukuje dogodnych dla Klienta rozwiązań
  • Zajmuje się sprawami wymagającymi indywidualnego podejścia wykraczającego poza przyjęte procedury
  • Pełni funkcję instancji odwoławczej w postępowaniu reklamacyjnym, gdy podjęte rozstrzygnięcie nie spełnia oczekiwań Klienta
  • Przyjmuje oraz analizuje zgłaszane przez Klientów spostrzeżenia, które pozwalają podnosić jakość świadczonych usług 

Sytuacje, w których warto skontaktować się z Rzecznikiem Praw Klienta:

  • Odpowiedź na reklamację nie spełnia Państwa oczekiwań
  • Państwa sytuacja wymaga niestandardowych rozwiązań
  • Chcą Państwo podzielić się ogólnymi uwagami dotyczącymi naszej współpracy 

W jaki sposób skontaktować się z Rzecznikiem Praw Klienta?

W przypadku chęci złożenia odwołania od rozpatrzonej reklamacji prosimy o zapoznanie się z wymaganiami znajdującymi się w pliku. 

Dane-do-zlozenia-odwolania-RPK-1 

W pozostałych przypadkach zachęcamy do kontaktu bezpośredniego z Rzecznikiem Praw Klienta pod adresem rzecznikklienta@billbird.pl 

W jakim czasie zostanie udzielona odpowiedź?

Tak szybko, jak to będzie możliwe, jednak w czasie nie dłuższym niż 30 dni roboczych. 

Zależy nam na współpracy, w ramach której obie strony będą usatysfakcjonowane. Bardzo cenimy Państwa obecność i zaufanie, którym nas darzycie.
To dla Was chcemy zmieniać się na lepsze.