Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A. (PeP) sfinalizowała transakcję nabycia 100 % akcji spółki BillBird S.A
Kraków, dn. 26 listopada 2019 r.
Szanowni Klienci,
Z przyjemnością informujemy, że 25 listopada 2019 roku spółka Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A. (PeP) sfinalizowała transakcję nabycia 100 % akcji spółki BillBird S.A. Do transakcji zakupu spółki doszło po uprzedniej zgodzie wydanej przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz KNF.
Firma Polskie ePłatności S.A. jest najszybciej rosnącym i najprężniej działającym podmiotem w sektorze płatności bezgotówkowych na rynku polskim. Posiada nowoczesne zaplecze technologiczne, które pozwala na oferowanie usług, wspierających przedsiębiorców, dając im narzędzia do rozwoju i sukcesu ich firm. Polskie ePłatności są również czynnym uczestnikiem Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego Polska Bezgotówkowa.
Informujemy, że zmiana właściciela 100% akcji w kapitale zakładowym spółki BillBird S.A. nie wpłynie w żaden sposób na funkcjonowanie Państwa terminali oraz gwarantujemy, że wszystkie usługi, z których Państwo korzystają za pośrednictwem terminali płatniczych, pozostaną nadal aktywne. Spółka BillBird S.A. pozostanie odrębną firmą.
Wszystkie sprawy związane z bieżącą współpracą i usługami dostarczanymi przez BillBird S.A. pozostają w obsłudze infolinii BillBird pod numerem telefonu: 12 293 33 33, której specjaliści chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania.
Przejęcie 100% akcji BillBird S.A. przez Polskie ePłatności ma na celu przede wszystkim udostepnienie Państwu najwyższej jakości świadczonych usług i nowoczesnych platform płatniczych, poszerzenie oferty produktowej oraz zapewnienie wsparcie na każdym etapie współpracy, która prowadzi do powiększania Państwa zysków i rozwoju Państwa biznesu.
Grupa Polskie ePłatności, mając na celu zwiększenie Państwa satysfakcji, już od grudnia 2019 r. udostępni Państwu prawie 100-osobowy zespół wysoce wykwalifikowanych, rozlokowanych na terenie całej Polski serwisantów PeP. Pod koniec pierwszego kwartału 2020 roku udostępniony zostanie dodatkowy kanał obsługi techniczno-rozliczeniowej czynny całą dobę 7 dni w tygodniu, w którym obsługujący go konsultanci zdalnie rozwiążą większość Państwa spraw. Wierzymy, że Państwa biznes będzie zwiększał zyski poprzez szereg usług dostępnych w portfolio produktowym Polskich ePłatności.
Polskie ePłatności oferują obok tradycyjnych terminali płatniczych – stacjonarnych i mobilnych - również rozwiązania samoobsługowe, kasoterminale, mobilne terminale płatnicze mPOS, a także rozwiązanie SoftPOS, umożliwiające zmianę smartfona w terminal płatniczy dzięki zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Polskie ePłatności w swoim portfolio posiadają również usługi e-commerce niezbędne do przyjmowania płatności w internecie. Aby ułatwić Państwu prowadzenie biznesu, Polskie ePłatności dysponują największą siecią konsultantów biznesowych oraz Biurami Regionalnymi w kilku miastach w Polsce. Ponadto, dzięki własnemu zapleczu technologicznemu PeP jest w stanie błyskawicznie reagować na wymagania Klientów, dostosowując oprogramowanie do jego potrzeb.
Rynek płatności bezgotówkowych to jeden z najszybciej rozwijających się rynków współczesnego biznesu. Płatności kartowe i mobilne systematycznie wypierają gotówkę z obiegu, przynosząc korzyści zarówno Państwu – akceptującym bezgotówkowe formy płatności - jak i Państwa klientom, dla których płatności kartowe i mobilne to szybki i wygodny sposób zapłaty.
Będziemy Państwa na bieżąco informować o kolejnych etapach dostosowań systemowych z firmą Polskie ePłatności. Jesteśmy przekonani, że zmiana właściciela na jednego z liderów w branży terminali płatniczych i e-commerce w Polsce, przyniesie same korzyści dla prowadzonego przez Państwa biznesu.
Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania bądź wątpliwości, serdecznie zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 12 293 33 33.
Życzymy dalszych sukcesów i pomnażania zysków w prowadzonym biznesie. Nadchodzące zmiany z pewnością będą temu sprzyjać.
Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży i Operacji Grupy PeP